Bejegyzések

Pages

2013. július 21., vasárnap

Eleged lesz

A hét mesterlövésze 6. adás

Összeomlás (Falling Down | 1993)
Rendező: Joel Schumacher

Amerikai szépség (American Beauty | 1999)
Rendező: Sam Mendes

Oldboy (2003) #
Rendező: Chan-wook Park

Születésnap (Festen | 1998)
Rendező: Thomas Vinterberg

Műsorvezető: Puzsér Róbert
Vendég: Farkas Attila Márton



A teljes 6. adás letöltése az archívumból

 


Összeomlás [1993] 


Amerikai szépség [1999] 


 Oldboy [2003] 


Születésnap [1998] 






4 megjegyzés:

  1. agika szol -a-

    Utoljára a Dallas volt az a műsor, amit egyetlen sem héten sem bírtam kihagyni. csak akkor még kicsi voltam és buta, és nem tudtam, mi lehet a jó nekem. most ezzel a műsorral vagyok így, de remélem, már okosabban, de biztosan idősebben. Csomó filmhez kedvet kapok, amikről sosem gondoltam volna, hogy leülök őket megnézni (csillagközi invázió, unforgiven). ugyanakkor sok filmről, amit korábban is szeretek, olyan dolgokat hallok, amik új dolgokra nyitják rá a szemem, vagy csak egyszerűen megerősítik, miért is szeretem őket. annyira (egy makulátlan elme.., hair)

    VálaszTörlés
  2. agika szol -a-

    Hoppsz ez elugrott-- a vágy titokzatos tárgya..).
    Gondolkoztam, írjak-e, milyen filmekről hallanék szívesen, de kifejezetten izgalmas, hogy lehet várni, vajon miről lesz szó. De érdekes lenne, ha lenne heti egy film, amit a nézőknek előre ajánlanak megnézésére (vagyis elõző héten jelzik, hogy arról az egyről szó lesz), és akkor úgy tárgyalnák ki, érdekes játék lehetne (és még interaktívabb..). és igen, nagyon becsülöm a műsorvezetők felkészültségét, kiemelten p.r-ét, akinek az elfogult, túlzó fogalmazásai időnként számomra kissé megmosolyogtatóak, de ezt a film mitikus erejének számlájára írom..(egyébként én írtam az első adásokban azt az sms-t, hogy tudálékos hangú az egyik műsorvezető hangja, és p.r-re gondoltam, nem arra, hogy a szüzsé szót használták . csak nemrég hallgattam vissza az első adásokat, és ezúton is köszönet érte, hogy van mód visszahallgatni). szóval hajrá a műsornak!

    VálaszTörlés
  3. Ghee -a-

    Egyik >> Puzsér Róbert...

    Pedig általában ketten vannak és van mikor kedvet csinálnak vagy ha láttam, akkor kíváncsi vagyok, hogy más hogy látta. persze Robinak van egyfajta "véleménykifejezõ stílusa", ami megosztja a hallgatótábort, mint azt a Szélsőközép c. közéleti műsornál olvashattuk a mûsor topikjában.

    Szerintem nem rossz műsor...

    VálaszTörlés
  4. Az Összeomlás minden idők egyik legnagyobb filmje (nálam a 10-es listán 1. helyezést ért el)! Kár, hogy a műsor nem új részekkel zajlik, de ahogy látom így is kezd beindulni a fórum :D

    VálaszTörlés

 

Blogger news

About